Επιστροφές - Ακύρωση
Υπαναχώρηση Και Αίτημα Επιστροφής
Επιστροφή – Αντικατάσταση
Λάθος κωδικός προϊόντος ή απώλεια τεμαχίου
Αν έγινε λάθος κατά την διαδικασία της συσκευασίας ή της παραλαβής των προϊόντων από τους προμηθευτές μας ή δεν συμπεριλαμβάνεται κάποιο προϊον ή εξάρτημα από την κούτα του προϊόντος, έπειτα από έλεγχο εξειδικευμένου τμήματος της ομάδα Mandis αποστέλλεται ή επιστρέφετε το προϊόν με έξοδα της εταιρείας μας.
Ζημιά ή βλάβη κατά την μεταφορά
Σε περίπτωση που κατά την παραλαβή του δέματος παρατηρήσει ο πελάτης πως υπάρχει χτύπημα ή ζημιά στο προϊόν, η ενημέρωση μας προς τους πελάτες είναι η άρνηση της παραλαβής του προϊόντος και η επικοινωνία μαζί μας, ώστε να μας αποσταλεί πίσω και να προχωρήσουμε σε αντικατάσταση του ή επιστροφή χρημάτων.
Προϊόντα με ημερομηνία λήξης
Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε αναγράφει σύντομη ημερομηνία λήξης ή έχει λήξη, μπορείτε να μας ενημερώσετε άμεσα για να μας αποσταλεί πίσω και να προχωρήσουμε σε αντικατάσταση του ή επιστροφή χρημάτων.
Ελαττωματικά Προϊόντα
Εάν το προϊόν που αγοράσατε αποδειχθεί ελαττωματικό έχετε το δικαίωμα να το επιστρέψετε βάση τα άρθρα 534 και επόμενα του αστικού κώδικα.
Για διευκόλυνση και επίσπευση των διαδικασιών μπορείτε να μας στείλετε φωτογραφίες στο email μας στοχεύοντας στο σημείο που παρουσιάζεται το πρόβλημα, εάν αυτό είναι μη ορατό επεξηγώντας το μας συνοπτικά.
ΕΓΓΥΗΣΗ
Οι εγγυήσεις των προϊόντων είναι αυτές των επισήμων αντιπροσωπειών της Ελλάδος και το service
αυτών εκτελείτε στα κεντρικά service των εταιρειών ή στα εξουσιοδοτημένα service σε όλη την
Ελλάδα. Το χρονικό διάστημα για το οποίο ισχύει η εγγύηση από την ημερομηνία αγοράς αναφέρεται
στα στοιχεία του προϊόντος. Απαραίτητες προϋποθέσεις για την έγκριση της αίτησης εγγυήσεως είναι
η απόδειξη - ημερομηνία αγοράς, σωστή χρήση του προϊόντος, η τήρηση των οδηγιών χρήσης, η
συντήρηση και καθαρισμός του προϊόντος. Η εγγύηση ενός προϊόντος καλύπτει μόνο το κόστος των
ανταλλακτικών (όσων αναφέρονται στης οδηγίες χρήσης του προϊόντος) και των εργατικών και σε
καμία περίπτωση τα έξοδα αποστολής.
Επιστροφή και Αντικατάσταση
Τα προϊόντα που αφορούν επιστροφή χρημάτων λόγω αλλαγής γνώμης επιστρέφονται στο κατάστημα μας με χρέωση του πελάτη.
Σε περίπτωση υπαναχώρησης ή λανθασμένης παραλαβής υπάρχει περιθώριο 14 ημερών από την παραλαβή για επιστροφή του προϊόντος, έπειτα από το πέρας 14 ημερών επιστροφές λόγω αλλαγής γνώμης δεν γίνονται δεκτές.
Για τα ελαττωματικά προϊόντα το χρονικό περιθώριο είναι ίδιο με το χρονικό διάστημα της εγγύησης, όμως σας προτείνουμε να επιστρέφεται άμεσα ελαττωματικά προϊοντα.
Σε κάθε περίπτωση πρέπει ο πελάτης να μας υποδείξει το παραστατικό αγοράς.
Προϋποθέσεις για την επιστροφή προϊόντων
- Τα προϊόντα που αποστέλλεται για επιστροφή φροντίστε να είναι στην αρχική συσκευασία ή συσκευασμένα καλά, ώστε να αποφευχθεί φθορά στην μεταφορά.
- Στο δέμα να συμπεριλαμβάνεται το παραστατικό αγοράς (απόδειξη ή τιμολόγιο)
- Εάν κάνατε υπαναχώρηση και έχετε ήδη παραλάβει το προϊόν εντός 14 ημερών πρέπει να αποστείλετε το προϊόν πίσω στην αρχική του κατάσταση με όλα τα εξαρτήματα αν αυτά συμπεριλαμβάνονται, με χρέωση του πελάτη (πρέπει να μην έχουν αφαιρεθεί σημάνσεις, ετικέτες κλπ)
- Δεν θα εγκριθούν επιστροφές προϊόντων με φθορά στην συσκευασία ή απώλεια εξαρτημάτων.